2010-01-24 ? 13:18:04

13:10 - mikaelas säng är mysig.

det blev en rolig kväll igår i bjursås med folk!
massa skratt och massa bus. hihi.
sen så blev jag väldigt sur där ett tag, och jag skyller allting på tobbe.
jag och mikaela åkte hem runt tolv och vi skulle ha haft en liten skönhetskväll men vi insåg båda två att vi var för trötta för att ha en. haha!
så jag tog mig en dusch, kanske bad jag vet inte vad man ska kalla det hos mikaela och kröp ner i sängs hos henne.
och sen började asgarvet, helt klart gårdagens roligaste!
och så ringde vi * och pratade en stund med honom. fast han var liite trött.
haha, notera lite..
och direkt efter vi lagt på typ så slockade jag. mystiskt..

och så vaknade vi runt tolv, jag hade jordens knullrufs för jag somnade med blött hår.
inte snygg och inte okej! ska fixa till det om en stund.
och mikaela hade precis duschat klart då.
vi gick ner och åt frulle och nu sitter vi uppe på mikaelas rum och tittar lite på film.
iallafall hon tittar, jag glor lite då och då för jag har redan sett filmen.
och vid klockan tre ska vi ta bussen in till stan för mikaela ska dansa och innan det ska vi hämta hennes kamera som är klar för användning igen. hihi.
och nu har jag inget mer och säga så jag ska väl lägga mig ner hos mikaela och titta vidare på filmen.
pusshejs alla så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!