2010-01-31 ? 13:54:41

12:58 - baby, we have a b1g problem.

header problem igen!
satt ju och knåpade ihop en riktigt bra igår, tyvärr så var den inte så snygg idag metanke på att jag gjorde den tre inatt ungefär. och så är ju det mesta "roligt och snyggt" iallafall enligt mig.. så nu ska jag börja på en ny, igen.
eftersom jag slängde den första i papperskorgen direkt jag satte mig här i morse.

och idag så ska jag plugga till mitt so prov som är på min födelsedag, ironiskt nog.
och nu ska jag nog gå och göra mig en kopp varm oboy. blev så himla sugen nu.
så vi hörs väl senare eller så, pusshejs alla som läser!



massa ögon bilder, men gillar faktiskt dom.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!