2010-01-28 ? 12:59:32

12:55 - sitter i skolan och tråkar.

sitter i datasalen och klickar runt mig lite här och var.
inte direkt kul men det är bättre än att plugga osv, haha.
ska snart ha engelska och det ser jag inte fram imot..
och sen elevens val och tillslut så slutar jag, thank god.
så sen ska jag bara åka hem och slappa.
längtar efter min twilight bok och min varma oboy, buhu.
sen ska jag typ.. byta kläder tills imorgon och sen sova eller så.
har varit hemma varje dag hela veckan och jag gillar det!
så skönt att bara ta det lugnt och vara för sig själv, lugna nerverna lite från förra veckan som var allt annat än kul.
nu ska jag gå, pusshejs!
Kommentarer
DaPe

snygg blogg :) gillar den...:)

2010-01-28 @ 13:37:50
URL: http://dapes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!