2010-01-16 ? 11:49:20

11:38 - en trött och nyvaken alexandra.

godmorgon allihopa!
ställde klockan på elva idag för jag ville inte sova bort hela dagen.
och dra mig baklänges, jag kom faktiskt upp vid första ringningen.
helt otroligt! så nu är jag iallafall uppe och ska äta frukost snart.
sen glömde jag ju helt bort att skriva vad jag gjorde igår!

så, gårdagen spenderades med mejar och en hel massa andra.
tyvärr så hade alla så knepiga namn att jag inte kommer ihåg dem.
hahaha förlåt, men det är svårt att hålla koll.
rezart umgicks vi en hel del med också, han var snäll och hade humor som fän!
dock så var alla som var där vi träffades liite för på. lite läskigt faktiskt.
brukar inte bli bemött med:
"ska hon inte presentera sig?!"
"tänd lyset jag vill se hur hon ser ut!"
"åhåå är hon din nya brud manneeen"

haha så det var ju somsagt lite läskigt till en början,
men sen så vande man sig och dom var jätteshyssta allihopa :)
sen åkte jag hem runt nio och tog det bara lugnt.
pratade med roliga människor och tjockade mig med chips.

och idag ska jag in till stan och träffa emelie och mejar om allt blir som det är tänkt!
men nu ska jag äta frukost för första gången på flera veckor, fixa i ordning mig och byta kläder.
tre par långkalsonger blir det utan tvekan, annars fryser jag ju ihjäl.
haha, pusshejs på er nu!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!