2010-01-02 ? 11:34:28

11:25 - klar för avfärd.

Hej alla!
Nu sitter jag klar, iallafall halvklar..
Måste blåsa håret och slänga i nån spray så att jag får lite volym på huvudet.
Sen ska hela familjen, minus mig, hem till faster och göra.. nånting.
Håller ingen koll alls!
Själv ska jag ner på stan och vänta i några hundra år på Mikaela som kommer med bussen tjugo över ett.
Tror hon skulle kolla på en snowboard och nått mer.
Är rätt så glömsk så kommer inte ihåg, haha.
Och nu ska jag nog gå och ta mig nånting mjukt och inte så svårtuggat och äta,
sen fortsätta med håret.
Vi hörs och syns, pusshejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!