2010-01-10 ? 11:24:22

10:59 - hiss och diss!


* värmen inomhus -
vad hade vi tagit oss till om värmen inte fanns?!
vi hade ju kort sagt dött ifall vi inte hade all denna värme inomhus. kaminer, värmepanna, värmeljus osv..

* min a.n.b -
har aldrig upplevt att någon faktiskt brytt sig om mig så som just den här personen gör.
den finns för mig när jag har det svårt och verkligen bryr sig. inget snack över bilddagboken/msn.
den här personen finns för en gång skull. jag mår bra av dig.

* musik -
favoriten helt klart. jag måste lyssna på musik 24/7.
jag klarar mig seriöst inte utan en lugn/peppande låt runt omkring mig.
så jävla härligt att bara kunna dansa loss hemma utan att bry sig om nånting.



* kattskit -
hur mysigt är det att vakna av en stickande doft i näsan och märker att katten har varit i farten?!
jag totaldissar detta för att det här hände mig i morse.. blä!
det luktar illa, är kletigt och allmänt jätteäckligt. usch och tvi säger jag.

* vinterns kyla -
snoret fryser till is när man går ut, läpparna tappar känslen likaså fingrarna och fötterna.
det är så kallt så man börjar hosta (i mitt fall)
men måste klä på sig 5 extra kilo kläder bara för att gå en liten promenad.
det säger ju sig själv lixom.. diss på det!

* snö -
det är kallt, man blir blöt utav det, bilar fastnar i det you name it lixom.
jag har aldrig nånsin gillat vintern och definitivt inte snö! fet diss på snö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!