2010-01-09 ? 01:19:12

01:02 - haha king tid och blogga på.

hej alla!
min bloggning har tyvärr inte varit så bra idag, men faktum är att jag haft lite att göra.
har träffat min kusin idag, och vi gick på stan somsagt.
hade faktiskt roligt, tråkigt nog så var hon arg på mig för en sak som jag gör..
inge allvarligt, men nått som hon inte gillar iallafall. haha!
så åkte jag hem ifrån henne runt fyra, fick tillbaka min älskling som är lagad nu,
så nu slipper jag mammas tegelsten som väger fem ton och inte går att göra smileysar på..
och när jag kom hem så var jag faktiskt väldigt trött.
satte mig och gjorde en header/ny design till emelies blogg som är nästan helt ny och jag tror hon behöver lite hjälp på traven in i bloggvärlden, ni hittar henne här:
emelieharen.blogg.se - en jättesöt och urkul tjej! nyfunnen vän typ, hihi.
sen så blev jag jättetrött vid tio ungefär, somnade till en stund men blev tvingad att sätta mig här för min bambi och en till vän ville prata om viktiga stuffs. hihi.
så nu sitter jag här. trött och nyvaken och bloggar litegrann!
imorgon är det tänkt att jag och jens ska ha en fotodag också.. det kommer säkert bli urkul!
fast nu så ska jag gå på toa, ta mig en macka och sen sätta mig här i lugn och ro och prata vidare med min bambi..
vi hörs och syns alla när jag kommer på nånting att skriva,
pusshejs!

här gick jag i sexan. fjortis med en hel massa smink! tjoho för gamla tider. 
ser knappt att det är jag ju.. haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!