2010-02-27 ? 21:26:19

21:26 - no rubrik för jag är dålig på sånt. oj, blev visst en.

nu är jag hemma från min bebiis och det var sååå skönt att få träffa honom igen.
kändes verkligen som en hel evighet sen.
och somsagt så åkte jag hem klockan åtta eftersom att vissa familjemedlemmar inte är så stadiga på benen just nu. och det tycker jag är väldigt jobbigt.
har bestämt mig för att jag inte tänker skriva ut så mycket om min familj här.
eller jo, visst kan jag ju skriva ut roliga och bra saker om dem.
men dåliga saker tror jag stannar inuti mig.
nu ska jag hämta mina chips, min cola, och mitt godis..
och sen ska jag sakna min victor (som han förövrigt heter, ska nog börja skriva det istället för bebis. haha) och sitta här och ruttna hela lördagskvällen!
pusshejs och nyp i skinkan.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!