2010-02-20 ? 23:48:37

23:48 - till en mycket speciell vän.

jag älskar dig och jag skulle göra precis vad som helst för dig,
du är mitt allt och du betyder precis allt för mig!
jag vill inte ta ett enda andetag utan att veta att du finns hos mig, aldrig får du lämna mig.
du är helt obeskrivlig och jag skulle ge dig hela mitt liv om jag kunde.
utan dig så är jag inte hel och det vet jag att människor runtomkring mig ser.
jag ångrar inga minnen med dig,
allt du vet om mig och allt jag gett dig får du behålla så länge du vill,
och jag har gett dig halva mitt hjärta och lite till och jag vill aldrig ha tillbaka den delen av mig.
det är ditt och kommer alltid att vara det. jag vill följa vartenda steg du tar,
vara med i dina dåliga stunder så jag kan trösta dig så gott jag kan.
jag vill skratta med dig, gråta med dig och jag vill aldrig nånsin förlora dig.
jag kommer aldrig finna rätt ord för att kunna beskriva dig för du är inte som någon annan,
du är precis en sån person som varje människa önskar sig att ha.
du är helt enkelt perfekt trots dina brister.
jag gillar varje sida av dig, även när du är arg eller sur så vill jag inget annat än att göra dig glad även om det är jag som har gjort fel.
du lyser upp mina dagar som min egna lilla sol och tröstar mig i mina dåliga stunder.
du är min stjärna, min finaste och underbaraste vän någonsin.
jag vet ärligt inte vad jag hade varit utan dig, jag hade nog inte varit någon.
du har fått mig att inse så mycket, utan dina ord och meningar så hade jag aldrig varit den jag är i nuläget. och somsagt, mina ord för dig kommer jag nog aldrig riktigt kunna förklara på ett sätt så jag inte börjar gråta.
jag älskar dig mest av allt i denna värld, mejar darwich.


death cab for cutie - I will follow you into the dark
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!