2010-02-10 ? 15:02:51

15:02 - jag är så död idag!

hallå alla glada!
vaknade runt tolv idag, låg och segade i sängen till ett ungefär och alldeles nyss var jag ute i tvättstugen och hämtade kläder och sminkade mig på toan där ute. den är faktiskt bättre och fräschare än den vi har inne.
idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. kanske ska dra mig in till stan och träffa min sötnos eller så är jag kvar här hemma och tar det lugnt. vi får se vad som händer..
och såhär ser jag ut idag!

körde med två hårspännen på varje sida idag, men vi får se om jag ändrar frisyren sen.
fotot är suddigt och det är ju smått fail på det men ändå.
man tager vad man haver, eller nått..
nu ska jag gå och göra nånting nödvändigt,  pusshej!
Kommentarer
lisah

söt :)

2010-02-14 @ 03:01:34
URL: http://lskogsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!