2010-02-13 ? 23:50:34

23:50 - min dag!

hej hallå igen alla läsare.
ser att min statistik ökar hela tiden och det tycker jag är sjukt kul och se!
gör allt för att väcka ert intresse för att fortsätta läsa, det verkar som jag lyckas rätt så bra va?
idag har jag inte gjort nånting faktiskt, har tagit det väldigt lugnt och haft småtråkigt ibland men gör jag mitt bästa för att roa mig. träffade inte hanna idag tråkigt nog men orken fanns inte och så vidare..
imorgon är det söndag och jag vet inte om jag skulle iväg till stan för att träffa min bebis eller om jag ska ta mig en chill dag igen. saknar verkligen pojken nu så vi hoppas på att han inte är för bakis imorgon, det lilla fyllot.
nu har jag inte så mycket mer på hjärtat vi avslutar här, pusshejs!


kan ni gissa vem det är på bilden?! haha!
årskurs två, feta tider...
men vilket hår jag hade, och blond var jag med..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!