2010-02-14 ? 23:20:23

23:20 - mina innersta tankar släpper jag nu ut.

varför ska jag ta åt mig av vad ni säger egentligen..
jag vet att jag duger och att ni som försöker knäcka mig bara är det jag har men som ni saknar. fast saker och ting kan ju förändras.
jag vet att för 2 år sen så var jag inte såhär..
jag kunde säga precis vad jag tyckte och tänkte utan att ha minsta problem med det,
och jag såg ut hur fan jag ville och brydde mig inte om någon störde sig på det.
men för något år sen så förändrades precis allting.
jag blev nertryckt i skiten varenda dag, fick ständigt veta hur ful, äcklig och störd jag var.
och sen dess så har min självkänsla och mitt självförtroende vajat på en tunn tråd som är nära att brista varenda dag. jag försöker verkligen att inte bry mig om någon säger nånting elakt till mig eller gör någonting elakt mot mig.
men det är inte så enkelt. visst, det är klart som tusan jag håller ett pokerface men egentligen så tar jag åt mig som fan rent ut sagt. och det har jag alltid gjort sen då några personer började hacka på mig hela tiden, varje dag och ibland flera gånger om dagen. visserligen så gör dom det inte längre men jag är fortfarande sårad och ledsen över det dom gjorde. och jag förstår helt enkelt inte varför.. det roliga är, att en av dom betydde så fruktansvärt mycket för mig. den personen var mer eller mindre allt för mig.. och sen så blir personen en riktig idiot men det insåg jag inte föränn långt efteråt då den personen hållt på och mobbat mig ett himla bra tag. grupptryck var det enda jag tänkte på, att personen gjorde som alla andra för att passa in bland dom.
men senare förstod jag klart och tydligt, personen var inget annat än grym rakt igenom.
jag ångrar att jag lärt känna den personen från första början och skulle jag kunna radera alla minnen jag haft med den personen, så skulle jag med ett flin på mina läppar, göra det!

du kommer aldrig nånsin att bli förlåten för det du har gjort,
aldrig igen ska jag låta dig få en plats i mitt liv och aldrig låta dig få göra mig så jävla illa som du gjort igen. du tror att du tjänar nånting på att göra en liten tjej illa.
hur vidrig och grym är du egentligen..


Kommentarer
Anonym

dom kanske säger sanningen?

2010-02-21 @ 22:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!