2010-02-17 ? 23:02:20

23:01 - POOP-PACKERS alá alexandra och rebecca!

hej bloggen!
idag så började min dag med att jag åkte till skolan (under kan ni föressten se mitt stressade inlägg, haha!) och började praoen som vanligt. dötrist såklart. runt halv tolv gick jag och åt med en hemsk värk i den nedre delen av kroppen, tjejerna förstår nog vad jag menar med det. gick tillbaka till konsum och sa att jag inte mådde bra och fick gå därifrån, äckligt skönt att slippa skiten!
ska inte dit imorgon heller för jag är, hehe.. sjuk.
och efter det så åkte jag med bussen till stan för att träffa min bebis. niklas var också med då, en riktigt jobbig typ fast han är snäll ibland också. lite kul, vi hade inte ens känt varann en hel dag och han hade mobbat mig konstant ända sen klockan fyra typ. och sen fyra var vi väl på grönan och jag hade faktiskt riktigt roligt. och jag har hittat en ny bbf:
rebecca! så jävla skön tjej som förstår min humor och vi fungerar som korv och ketchup typ, det är asnice. och sen så hade vi väldigt roligt åt just ett ord: poop-packers. allvarligt, älskar den där tjejen, haha!
och.. det var väl allt jag gjort idag. nu ska jag nog vara social med lite folk och sen sova.
vi hörs när vi hörs, pusshejs!

jag hatar att det kommer bli förändringar nu..
Kommentarer
mersiha

fin blogg :)

www.merissa.blogg.se

www.merissa.blogg.se

2010-02-18 @ 20:43:13
URL: http://merissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!