2010-02-02 ? 22:46:41

22:40 - mycket som händer just nu!

ni får verkligen ursäkta min dåliga uppdatering.
men jag vet inte om jag kommer vara så duktig på att uppdatera den här veckan, mycket som händer. fyller 15 imorgon osv.. så alla vet nu varför jag uppdaterat som en kossa!

men jag kan ju iallafall berätta vad jag gjort idag!
jo idag så har jag varit med min plutt mejar och vi har haft det väldigt bra :)
har saknat honom mycket. så det blev en hel del skratt, från min sida mest tror jag och en hel del prat.
så åt vi pizza och småpratade, och jag ska betala tillbaka dig vare sig du vill eller inte.
och jag vet mycket väl att du kommer läsa det här förr eller senare!
så kom emelie, frida och daniel och umgicks med oss en liten stund.
sen drog vi hem till honom och hade det allmänt bra. åkte hem runt nio sen!
sen duschade jag en snabbis och efter det pluggade jag intensivt i tjugo minuter ungefär innan jag började lata mig.
och nu ska jag rusa iväg och svara på lite sms, populär som jag är... ironi.

"skryter inte. höhö"
- mejar darwich aka min sötnosplutt!
pusshejs på er alla nu!

Kommentarer
Mikaela

du är ju det :O

TACK IGEN

2010-02-02 @ 23:12:59
URL: http://fukkpurple.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!