2010-02-19 ? 21:37:37

21:37 - nu mår jag bättre


hej igen. nu mår jag bättre och ska blogga lite.
sov från nio till halv fem på eftermiddagen, kanske inte så bra men det behövdes nog.
när man blir hemskickad från skolan för att lärarna ser att man inte mår bra psykiskt så är det nog rätt så illa..
men nu sitter jag iallafall här med min chipspåse och cola som väntar på att bli slukade.
blir en lugn hemmakväll idag, om man inte har varit hemma en hel dag på två veckor så är det faktiskt väldigt skönt. och imorgon blir det att träffa min bebis som jag saknar jämt och ständigt. pussar på honom!
--
men jag har faktiskt varit rätt så irriterad idag också.
är så trött på allt det här skitsnacket och dessa falska vänner,
det går runt i en ond cirkel alltihopa.
och jag är så trött på såna som låtsas vara snäll och vänlig mot en, men senare så förstör dom bara och då ser man verkligen deras riktiga sida.
jag är så trött på såna som dig och vill inte ha såna personer som du i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!