2010-02-11 ? 21:26:23

21:14 - HEJ, HEJ HEMSKT MYCKET HEJ

ja rubriken säger väl det mesta.. hej! haha..
inte så mycket bloggnade för min del idag för att jag varit upptagen med att umgås med min bebis och täckis hela dagen.
slingade hans hår blont som faktiskt blev snyggt och så piercade täckis honom i örat och det blev asbra tyckte jag!
och vi har varit ute för det mesta idag.. bara gått hela dagens känns det som.
och vi ska inte ens snacka om kylan, FEMTIOVÅ MINUS BRRRR
måste verkligen förskaffa mig en vinterjacka av något slag snart även fast vintern snart är slut.
och så hade jag hemkunskapsprov i skolan idag, fick 33/37 vilket jag är nöjd med.
hände inget speciellt idag utan det vara bara lugnt och skönt hela dagen.
solen sken idag också! var hur skönt som helst att bara sitta i ett fönster i skolan och känna hur det brände i ansiktet.
det var min dag, och nu ska jag snart duscha och sen sova för jag är hur trött som helst nu.
pusshejs på er alla!

helbild
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!