2010-02-16 ? 21:50:23

21:10 - KONSUM SUGER KAUG


ja jag har praoat idag igen, och det är så himla tråkigt säger jag bara.
har ont i ryggen som fasen och fötterna värker.. och det är bara tisdag.
hur fan ska jag orka med tre dagar till på det där helvetepalatset? jag kommer dö.
tur att jonas, mikaela och rasmus kom och höll mig sällskap en liten stund!
sen så gick jag hem till jonas när jag äntligen slutat där och åkte hem runt nio.
nu har jag jätteont i magen och huvudvärken går inte att beskriva.
ska nog sova om en liten stund tror jag.. vi hörs imorgon eller nnåting.
pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!