2010-02-20 ? 21:08:03

21:07 - min fina lilla bebis

hejsan alla!
idag har jag varit med min bebis hela långa dagen och vi har inte orkat vara ute för att det stormade så hemskt så vi har bara legat och tittat på film hela långa dagen, och så tyckte han att vi skulle baka kladdkaka så då gjorde vi väl det för att han är den fetaste ungen jag känner, hihi. åkte hem vid åtta ungefär för att mami och papi ville se melodifestivalen..
sen har jag shoppat lite också!
fick med mig det här:

kofta från ONLY, 180:-
ögonskugga från maxfactor, 80:-
plus en ansiktsmask från H&M, 19:90:-





Kommentarer
Sofie

Galet fin kofta! :)<3

2010-02-21 @ 00:03:36
URL: http://bbbeejbii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!