2010-02-21 ? 21:07:41

21:05 - jag har något som ingen annan har.

dagens facelook: obs! blött hår på bilden.

hej alla fula och snygga, säna her!
konfirmationen sög som jag hade trott, fast lars gjorde den liite bättre trots alls.
fick skäll för att jag hade setat och skrattat när vi hade en tyst minut i kyrkan,
och det var inte ens meningen. allt var lars fel för att han höll på att peta mig i sidan så jag började fnissa.
sen blev jag blev slagen av min präst.. eller typ halvpräst.
usch!! jag hatar närkontakt med personer jag inte känner. verkligen, jag hatar det!
så kom man hem runt halv tre och var med mina kusiner en stund.
och fick två sena födelsedagspresenter utav dom också:
tvåhundra kronor och en påse godis. tackar för det.
nog vet dom vad jag vill ha, haha!
somnade dock i sängen ett tag för att jag var helt utmattad.
och nu har jag inte så mycket mer att skriva, vi hörs väl! pusshej.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!