2010-02-09 ? 18:34:51

18:34 - ungdomsmottagningen

jo jag vet mycket väl att min bloggning har rent ut sagt sugit(!) det senaste dagarna.
men det ska det bli ändring på nu, jag lovar er.
så vi kan ju börja med vad jag har gjort idag!
jo, idag var det som vanligt skola, jag försov mig och fick stressa som tusan i morse men hann med taxin iallafall.
och sen när jag var i skolan kom jag på att jag kunde ha fått sovmorgon,
för jag och min klass skulle till UM - ungdomsmottagningen.
kändes ens direkt härligt och komma på det tio över åtta på morgonen när man sitter i skolan.. men när minnet sviker bli det väl så, antar jag.
så åkte vi buss dit och jag hade problem med att hitta dit lite senare för jag skulle ju såklart ta jordens omväg för att slippa pulsa i en meter snö, hehe. typiskt mig..
men det ordnade upp sig tillslut. och det var helt okej att vara där, varken tråkigt eller roligt.
så efter det så gick jag och mikaela och käkade kebab, och gott var det eftersom jag var vrålhungrig. vi missade bussen på det också, illa..
men då fick jag iallafall tid till att hitta mina nya älsklingar + en tröja.
så träffade vi på min sötnosbebis och zäta i några minuter innan vi stack tillbaka in i vimlet och tittade runt i affärerna.
så tog vi bussen vid ett och kom tillbaka till skolan vid två ungefär.
precis till mattelektionen.. hurra!
och sen slutade vi skolan och nu sitter jag här med blött hår och försöker gå in mina nya skossingar.
och detta fick jag med mig hem:



skor - din sko 299:-
tröja - hm 149:-

Kommentarer
Mikaela

ja vi missa ju bussen.. host (A) hehhe

du är snyggast bruden! :-d<3

2010-02-10 @ 00:01:38
URL: http://fukkpurple.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!