2010-02-04 ? 17:50:56

17:50 - falska kompisar gillas inte här.

när en kompis pratar skit om en bakom ryggen och gör saker mot personen och tror att personen inte ser,  är man verkligen en riktig kompis då? nej det är man inte.
man pratar inte skit om sina kompisar.
och en sak till jag stör mig på är när ens kompis är arg på en och man frågar
"vad har jag gjort?"
och man får ett svar som "du har inte gjort nått, jag är inte sur på dig". men i själva verket så är kompisen skitarg på personen men väljer att hålla masken när personen frågar. men sen när kompisen snackar skit om personen till deras gemensamma kompisar - då är det fan inte okej.
så håll dig borta ifrån mig om du inte kan hålla käften stängd, idiot!
du vet fan mycket väl vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!