2010-02-22 ? 16:45:24

16:40 - jävla fucktards

gudars vad alla ska lägga sig i saker dom inte har med att göra :)
dryg dag med en massa problem hela tiden.
mycket snack om alkohol och alkolism vilket är ett rätt så känsligt ämne för mig.
går inte längre in på det, men det var en jobbig dag.
men jag har två underbara personer att tacka för att dom finns.
ni vet nog vilka ni är om ni läser det här.


nu ska jag nog.. göra nånting vettigt tror jag.
tvättar äntligen min jacka också, nu ska den bli vit och fin igen istället för grå och fläckig..
vi hörs väl när jag har nånting att skriva om eller så, pusshejs!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!