2010-02-04 ? 16:01:59

16:01 - ljuv sömn

hej alla igen, har precis vaknat och är lite groggy fortfarande.
skulle ju göra den där mackan som jag sa.. haha det blev chips istället.
fy alexandra! men alltså, den låg ju där i skåpet helt öppet och jag var så himla sugen på nått gott.
fast jag tog inte så många och det är ju bra.. no more chips for me now.
och sen la jag mig i sängen med huvudvärken och sen dog jag, vaknade tre timmar senare av att det ringde.
och nu sitter jag här och ska strax äta middag typ.
mår rätt så okej nu efter att jag sovit men har fortfarande ont i huvudet..
ska nog gå och titta på film eller nånting nu, hadet!


snöggingNe
Kommentarer
Alexandra

sv: Haha, ja tycker också om ditt namn! :D

kram

2010-02-04 @ 16:04:39
URL: http://alexandralovetokiohotel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!