2010-02-13 ? 13:43:51

13:43 - en trött alexandra som bloggar idag.

hej hej hemskt mycket hej på er alla!
blev en väldigt knasig kväll igår och jag har ingen direkt lust att gå längre in på det ämnet.
gick och la mig så fort jag kom hem och vaknade runt ett nu.
blir säkert att dra ut på ferre igen idag med hannis och trulsapulsa,
frågan är bara om jag orkar med det. varit igång varenda helg nu och är hur trött som helst.
vi får väl se hur det blir, och jag vet nog ändå svaret på den frågan, haha..
men nu ska jag gå och äta frukost eller nånting mataktigt så min mage slutar kurra.
pusshejs så hörs vi senare!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!