2010-02-14 ? 13:10:06

13:06 - glad alla ♥ dag!

vaknade med ett ryck lite innan tolv,
spurtade ut till duschen och gjorde mig av med allt det äckliga,
valde nya kläder och nu sitter jag här,
med min favorit t-shirt (SOM ÄR URTVÄTTAD, FYFAN!!) pösiga jeans och ett grått linne under det.
blir lite vanlig klädsel idag även fast det är alla hjärtans dag!
ska träffa min bebis lite senare på dagen och det blir jättemysigt.
så hoppas att det blir en bra dag idag! men nu ska jag gå för pappsen ska stänga av elen, vi hörs när vi hörs!
Kommentarer
sofie

sv; jo helgen har varit super, hittar du på alla♥dag ?

2010-02-14 @ 19:44:23
URL: http://rainforrest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!