2010-02-20 ? 10:02:55

10:01 - I make it my way, and I make it work.

jag är trött som en liten gris just nu, vaknade åtta på morgonen lixom.
kändes ju lite halvjobbigt att behöva vakna av en gnällande katt som ville ha mat.
jag blir så trött på dig din lilla tjockis!


och min bebis ligger väl antagligen och sover just nu, och jag fick inte väcka honom heller.
han ville visst sova ut idag så jag får väl låta honom vara då, kanske.. hihi :)
måste verkligen ta tag i mitt hår också, ser hemskt ut och jag somnade med smink på inatt. suck. ibland är jag så himla klantig så det nästan är synd om mig.
orkar inte anstränga mig för nån speciell klädsel idag heller, så det blir mjukisar och nåt linne tror jag.
nu ska jag nog äta frukost för första gången i världshistorien och sen så ska jag borsta mina gaddar, sminka mig osv.
vi hörs när vi hörs, pusshejs!
Kommentarer
Bebis

jaha :O så man är tjock nu också? :( puss sötis :D<33

2010-02-21 @ 00:24:35
aalexx svarar

sv: haha men jag pratade om min katt dummer! haha puss sötnos :D<33

2010-02-21 @ 00:37:48
URL: http://typpalexandra.blogg.se/
marielle

Finfin blogg ;D

2010-02-25 @ 17:00:05
URL: http://mariellelundmark.blogg.se/
ari

på den bilden är d väldigt lik adriana lima

grattis, du har superfina ögon!

2010-02-25 @ 22:11:33
URL: http://ariamo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!