2010-02-15 ? 06:52:49

06:46 - hard work, work!

GODMORGON
klockan är inte ens sju på morgonen och jag sitter helt klar för skolan..
eller nej, vänta.. jag har ju min kära prao så jag inte ens får sovmorgon :)
tänk att jag klagar redan innan min första dag där. jag är hopplös.
fast jag tror intedet är så hemskt som jag förväntar mig, det brukar det inte vara och killen jag ska jobba med verkar vara en trevligt typ. hoppas jag på iallafall..
han lät då pigg och glad i telefon.
åt frukost för nån stund sen, fast jag är fortfarande hungrig.
brukar vanligtvis aldrig äta frukost för att jag mår illa av det men idag (såklart just idag, haha suuuuck.) så var jag vrålhunrig när jag vaknade.
så jag tog mig en macka och lite saft och nu sitter jag här.
längtar efter min bebis nu. blä.. fast nu ska så jag nog försöka leta reda på en tjocktröja eller nåt så jag inte fryser ihjäl utomhus.
pusshejs så hörs vi kanske ikväll eller så!
Kommentarer
Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Aw tack :D



Men oj :O Bra att du sa det för jag tänkte beställa den via hemsidan!

2010-02-15 @ 08:09:24
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Carolina

Grymt fin blogg!:)

2010-02-15 @ 12:17:12
URL: http://justbreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!