2010-12-11 ? 20:22:11

Värdelös och urtrist dag? - Ja, väldigt

Här sitter jag - i min ensamhet, kollar in Kenzas blogg och tycker jättesynd om mig själv för jag anser att den här dagen har varit totalt värdelös och riktigt jäkla skitdålig. Usch och blä säger jag. Det enda som har varit lite roligt är att jag slagit in mina julklappar jag köpte igår. Fixade även nytt paketsnöre i ljusrosa, ljuslila, guld, silver och rött.
För er som ville veta för det var ju jätteintressant information! Haha usch, jag är så jävla torr ibland alltså.

Bjuder på ett klipp som gett mig ett riktigt gott skratt idag.
Kenza dreglar - klicka på länken för att se klippet. Hahaha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!