2010-12-08 ? 21:50:09

Ni kan ju iallafall försöka!

Det är rätt tråkigt att människor inte tror på sig själva och är så pass osäkra i sig själv att dom använder det emot andra för att må bättre. Men det gör dom såklart inte, det är därför dom fortsätter med eländet.
Jag tar inte längre åt mig av elaka kommentarer om det inte är något som är sant om mig själv och när jag själv vet om det. Då och först då hade jag reagerat. Men nu blir jag mest ledsen för jag vet att det är ett litet rop på hjälp denna människa försöker visa mig. Denne person vet antagligen att jag är så mycket starkare och säkrare på mig själv än han/hon så därför måste han/hon förstöra det för att i slutändan må lite bättre själv.

Ni får väl säga precis vad ni vill om mig. Jag kunde inte ha brytt mig mindre för jag vet helt och hållet själv hur jag ser ut och jag tycker om mig själv som jag är! Men det är ju självklart så har varje människa satt ett litet minus nånstans på kroppen där man är lite missnöjd, det har jag med gjort men det är inte precis något jag grinar över varenda natt för jag kan ju faktiskt göra något åt det om jag bara vill det?
Så ska ni säga att jag är ful och äcklig så får ni nog vänta länge på något svar metanke på att era kommentarer åker direkt ner i papperskorgen bland allt annat skit. För det är ju precis vad det är, skit.


Nu är nog jag klar här.
Puss! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!