2010-12-07 ? 20:43:58

Inte mycket gjort idag.

Nu är jag tamefasen helt slut.. Av att inte ha gjort nånting viktigt idag.
Eller jo! Jag har målat mina naglar som jag skjutit på i flera veckor och jag har duschat. Nu måste jag plugga till noprovet som jag gör imorgon eller på Torsdag. Vet inte när vi har den lektionen. Haha..

Men men, jag orkar inte anstränga hjärnan med att tänka!
Och gud så dumt det där lät..

Skitsamma! Har precis duschat färdigt och nu funderar jag på att dricka min tredje kopp vanilj te idag. Helt sjukt gott och halsen mår prima av det. Måste äta något också, magen kvider lite där nere. Har inte så mycket mer intressant att skriva faktiskt.
Blev lucia i skolan iallafall, gött det. Hade säkert blivit sur annars för jag är lite av en vinnarskalle. E-he. Jag är då som jag är.


Gammal bild sen Oktober - November 2009.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!