2010-12-24 ? 15:52:50

Den 24 december.


Såhär ser jag ut idag. Dock drog jag på mig rött läppstift och en svart sotning över ögonen lite senare.
Hela familjen plus min mormor sitter och kikar på kalle anka och hans vänner. Jag gillar dock inte Robin Hood osv så jag satte mig här bara för stunden, ska strax gå och sätta mig till ro jag också!
Sen blir det julmat i mängder och efter det kommer lilla tomten, blir nog lillebror i år tror jag. Om inte han bangar ur så pappa får ta över. Lillasystern tror ju fortfarande på tomten. Hihi.
Nu ska jag gå, önskar er alla älskade som hatade, en god jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!