2010-12-08 ? 23:45:45

Snarklådan nästa.

Det var väl dags för mig att inta snarklådan aka sängen nu då. Även fast jag inte är trött för fem öre. Bryr mig faktiskt inte om jag somnar fyra på morgonen. Så länge jag klarar att åka hela den långa vägen till skolan och jag gör no provet jag missade i tisdags är jag nöjd. Efter det kan jag chilla pung..
Eller.. nej. Efter måndag kan jag det. Är ju lucia och så vidare. Öh, kill me.

Jaja, godnatt!




Jajemen, det är faktiskt jag som är "kliver-in-i-bilden-när-man-tar-kort" bruden.
Saknar föressten den här dagen väldigt mycket.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!