2010-12-09 ? 22:51:38

Pedant chey? Tror det!

Kom precis ut ut duschen, härligt att vara färsch säger jag bara!
Är nog lite småpedant på den fronten också tror jag. Har jag inte hunnit tvättat håret av olika skäl kan det vara så illa att jag vägrar gå till skolan innan jag duschat för jag känner mig så grovt vidrig. Sånt är ju inte okej!
Är det bara jag som är så?
Jag är nog lite för ytlig också för egentligen borde jag ju skita i vad andra tycker och tänker om mig men det går bara inte när det gäller mitt hår i det hela.

Får ju nästan ångest när jag har en dålig hårdag och känner mig skitful hela dagen sen och gör allt jag kan för att fixa till det så det ser okej ut = tittar mig i en spegel var femte sekund = fjortis = inte bra alls.

Vilka jävla ilandsproblem man har. Det är ju ett rent helvete och vara kvinna!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!