2010-12-11 ? 23:26:50

Nostalgikänslor om håret.

Eftersom hela den här veckan har haft nostalgi som bas så kände jag - för att känna nostalgi denna vecka är ju så himla ovanligt - att jag saknar mitt kolsvarta hår nåt så fruktansvärt.



Detta är en katastrof. Inte bara det faktum att jag har råttfärgad utväxt, gula/orangea slingor i endast luggen på grund av failad slingning utan att mitt hår är så groteskt slitet redan efter två månader MAX efter att jag klippte mig. Det är nästan värre nu än det var innan jag klippte det. Och då var det slitet.
Haha jag vill gå och dö men det vore lågt av mig att göra det. Synd nog.
Cut. cut. cut.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!