2010-12-27 ? 13:46:11

Ni frågar, jag svarar!

klara om SÖT BE-RUD:
hahaha förlåt så mycket, men borstar du dina ögonbryn?
kan inte du lägga upp en för och efter bild ? :)


Svar:
Haha ojdå.. Tror du missuppfattade det jag skrev i inlägget. Jo, jag borstar mina ögonbryn men jag använder ingen hårborste direkt.. Hahaha. Jag har en liten vit "oval" borste med pyttesmå strån på som jag borstar dom med. Men det gör jag bara om dom ligger huller om buller, då brukar jag använda den lilla borsten och kamma dom rätt helt enkelt.
Är inte så sugen på att visa någon bild på hur det ser ut för jag har knappt några ögonbryn, det är därför jag målar dom.. Förlåt. Haha!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!