2010-12-05 ? 23:25:08

Inte värt att läsa för den optimistiske.

Man ska inte inbilla sig att livet är perfekt. Därför att förr eller senare brister det nånstans. Gör det inte det nu gör de det senare. Jag har slutat tro på mirakel. Att saker man verkligen önskar sig inträffa gör det. Det är nonsens. Vi lever inte i någon jävla drömvärld, kan inte alla bara fatta det?!

Jag vill inte sabba någons dag, jag försöker bara göra min lite värre än vad den redan är. Jag förtjänar inte bättre.
Förlåt så mycket för mina hemska ord jag lagt, men nu har jag fått mitt sagt. Godnatt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!