2010-12-18 ? 12:00:42

I'm worried that I won't see your face, light up again.



Sitter här och undrar vad som händer idag. Har blivit så urtråkig på senaste tiden känner jag! Kanske för att jag lessnat på det där lilla ordet som så många skulle göra rätt mycket för ifall dom var riktigt sugna på det - alkohol.
Förut var det full fart varje jävla helg. Man söp ute, inne, på någon gräsmatta, vid en bänk om så vore!
Bara man fick supa så var man nöjd ungefär. Men nu har jag töttnat på det rätt hårt. Visst nångång ibland dör jag ju inte av för jag har ju ändå väldigt roligt när jag dricker. Men nu har jag helt enkelt tröttnat på det..
Låter ju väldigt roligt egetnligen. Jag är ju ändå bara 15 kalla vintrar gammal och säger redan nu att jag har lessnat på att supa. Dagens ungdomar alltså! Haha..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!