2010-12-27 ? 20:23:31

Haft en dag med tvillingen på stan

Fyndade lite till nyårsafton. En klänning, matchande örhängen och det svarta baslinnet jag pratade om i inlägget jag gjorde igår! Toppen det. Nu blir det en bild bomb!

Vi börjar med en charmig bild på syrran min, grr


Vi åt lite mooet på grillkoetet


Jag kunde inte ha blivit mycket fulare på kort!! Hahaha.


~ Mellan detta så strosade vi omkring och testade hundratals plagg på hundratals olika affärer, garvade sönder åt vissa riktigt jävla SUPERFULA klädesplagg, bråkade lite och så vidare ~

Sen skulle kozzy på toa och då av alla tillfällen drog jag fram kameran(?)




Jättefina. Hihihi.
Blev ett långt inlägg, men nu ska jag dra mig. Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!