2010-12-06 ? 21:56:01

h3i p0 3r

Får väl lov att be om "ursäkt" för det mindre glada inlägget igår. Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till så jag vände mig till bloggen för att lätta på trycket lite.
Det kändes faktiskt lite bättre efteråt.


Även om det jag sa var sanning enligt mig. Och jag har all rätt att skriva precis vad jag vill i min blogg eftersom den är så otroligt överraskande, min och endast min. Så ska ni komma med några värdelösa och ointressanta kommentarer, vänd er till någon annan brud och hacka på för jag står fast vid det jag sagt nu.
Och även om det skulle vara så att jag tycker livet känns riktigt jävla awesome nångång så vet jag ju fortfarande att Gud skapade världen med rättvisa. Man måste kämpa lite för att överleva. Punkt!


_________________________________________________________________________


Men nu slutar vi att prata om det!
Idag har jag varit i stan och träffat Andreas igen för att prata igenom en hel massa som hänt i helgen och för att umgås helt enkelt. Det var jättemysigt och så skönt att vara med någon som inte är allt för negativ jämt.
Kom hem för en stund sedan och nu har jag ätit pepparkaksdeg och dricker juice. Gött det.
Har inget mer och skriva så hör kanske av mig senare. Pussen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!