2010-12-25 ? 12:22:28

Godmorgon/God eftermiddag?

Godmorgon på er alla! Eller godmorgon för mig i varje fall.
Vaknade för en liten stund sen och ni kan ju aldrig ana hur trött man är.
Har ont i hela kroppen sen igår!
Pest och pina säger jag bara. Sen trodde jag att man skulle somna gott efter en riktigt härlig julafton men gudarna ville mig något ont inatt det svär jag på, för jag fick så fruktansvärt ont i magen precis innan jag skulle somna, mådde illa som bara fasen och kunde knappt röra mig för jag hade så himla ont!
Riktigt jobbigt.. Men nu mår jag bra igen tack och lov.
Ska åka in till stan lite senare och fixa klockan jag fick igår sen åker jag till Andreas och myser med honom en stund. Kommer bli en toppen dag!
Nu ska jag dra mig och äta frukort med feta familjen. Puss hai.

(Tog en miljon testbilder med kameran igår, haha)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!