2010-12-16 ? 21:40:12

Goden kväller muppar.

Här sitter jag då, typ nyvaken eftersom jag tog en powernap, och lyssnar på gamla godingar at spotify.
Är faktiskt lite småsur just nu. Vet precis varför men det är inte viktigt dock. Men skulle jag kunna hade jag utplånat vissa personer från denna jord sen garvat åt det. Ungefär det humöret har jag just nu..

Skolan var helt insane idag. Var i en enda sal så gott som hela dagen. DET VILL SÄGA den kyligaste och snuskigaste salen i hela jävla skolan. Tror nog hela klassen satt med ytterkläderna på. De var ju lite kallt så att säga.
Men sista lektionen fick vi popcorn och julmust. Då kändes det lite bättre i hjärtat.
Haha uh, jätterandom inlägg. Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!