2010-12-29 ? 12:35:01

GÅRDAGENS FACE + lite annat.

Face ingen zoom


Face zoom


Sminket blev lite mer naturligt igår om man jämnför med dagen innan

Bloggade inte alls igår pga att jag inte hann helt enkelt!
Vaknade med stressen upp till hakan, träffade rasmus på stan och vi var kvar där i ungefär FYRA TIMMAR.
Och jag var inte den som var seg utav oss två. Han skulle in i alla jäkla affärer och rota.
Det jag fick med mig hem var en turkos t-shirt med tryck på med märket WARP, solpuder från H&Ms egna märke, och en sotningspensel som också var H&Ms egna.
Rasmus fick med sig ett par blåsvarta jeans från Jack & Jones och en hel massa annat som han ska köpa nere i stockholm när han åker dit, vilket blir imorgon.

Och just nu sitter jag och halvdör för jag är så trött, ska åka till rasmus och träffa han en sväng. Vilken tid vet jag inte. Jag sitter iförd i endast ett linne atm så.. ja. Haha.
Ha inget mer på hjärtat så drar mig. Heido.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!