2010-12-12 ? 21:27:42

Flyg lilla fjäril. Så högt du kan.

trött på dig.
trött på det här enformiga livet jag lever.
jäkla LESS på allting.

När ska vindarna vända för mig, egentligen?
Vet att jag är fruktansvärt egoistisk, arrogant och så nu men jag orkar inte bry mig i vad ni tycker och tänker om saken, helt ärligt. Hade jag blivit uppfostrad till någon annan så kanske jag hade det. Men nu är det inte så.
Det är väldigt få personer som förstår sig på mig. Hur jag tycker, tänker och ser på saker. Och det leder oftast till att jag får en massa skit över mig hur jag är som person och mycket mer.
Men så länge ni inte ger mig en chans att iallafall försöka visa vem jag är och hur jag upplever världen, så kommer det bara fortsätta såhär. I samma trista och fördomsfulla kretslopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!