2010-12-02 ? 21:44:39

"Du kommer garva läppen av're alltså!"


Haha fyfasen.. kollar igenom gamla bilder då mitt hår var som längst.
Usch nu saknar det så inåt h-vete. Synd bara att jag inte kunde hålla fingrarna borta från plattången, hårfönen, locktången och alla det där andra vedervärdiga sakerna som sabbar håret.
Måste trappa ner på plattandet innan håret går av på mitten. Vilket det redan gör dock.. Vill ju ha mitt långa tillbaka. :-(

OKEJ NOG MED BITTERHET FÖR IDAG.

HEJ!
Hahaha.. Idag har jag varit med sötaste och goaste skitungen Fanny Boberg igen! En sån sjukt härligt dag. Har bara skrattat och skrattat. Allting känns fasen lite bättre med den kvinnan alltså. Sikken glädjespridare.
Vi har mest snackat lite skit och tagit det lungt. Har även handlat julklappar med hennes syster Elin och hennes pojkvän Stefan.
Jag fick vara byxmodell också. För bebiskläder. Stoppa in hela armen i ett ben och satte på en socka på handen. Flashigt!
Nu ska jag till och plugga sen ska jag sova så sött. Imorgon kommer det hända grejjer minsann!
Pusshej.
Kommentarer
Vaskaren

Va fin du är :)

2010-12-02 @ 22:04:28
alexandra skogiiis

svar: Tack! :)

2010-12-02 @ 22:32:50
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!