2010-12-22 ? 01:04:07

"Du är skitful, gå och dö ditt äckel"

NÄ NU Ä JA SÅ TRÖTT PÅ DÄ HÄ

Jag fattar bara inte när ni ska förstå - Jag bryr mig faktiskt inte om vad ni har att säga om mig? Comprende?
Nu gör jag detta inlägg endast för att få er att fatta lite. Ni kommenterar dittan och dattan på min blogg om hur jag ser ut, om vad jag har på mig, hur jag bor blabla det är fan allt från svart till vitt. VAD FÅR NI ALLT IFRÅN?

Sitter ni med nå jävla laserkikare och granskar alla bilder, samt texter jag lägger ut här i bloggen och övriga internetvärlden eller? Haha, jag blir fasen lite chockad över hur mycket FEL två par ögon kan se på nåt så fjolligt som på en bild. Ert samvete har ni nog skjutit med luftgevär för det verkar inte som att han sitter och knackar er på axeln när ni håller på hela tiden?

Och en sak till, när ni väl kommenterar och skit - Sitter ni med näsan tryckt mot skärmen och väntar på ett svar då eller klickar ni er från blogg till blogg och skriver lite skit, sen går ni till nästa eller? Är det så det fungerar i eran lilla bubbla? Hahaha. Beundrar eran ork. ♥ Jag hade ju inte direkt setat med karman välbehållen och samvetet på axeln om jag hade varit som ni och bara matat skit till människor som är precis lika mycket värda, lika vackra och likasinnade som er själva?

Jag är inte perfekt. Det säger jag inte. Jag har tamefan acne fo helvede - knaprar medicin för det gör jag också, jag har små bröst, en fet kulmage och för smala lår, slitet hår med utväxt etc.
NÅGOT MER NI VILL TILLÄGGA? Nej, trodde väl det. Det tjänar ingenting till att ni ska påpeka dittan och dattan om mig för jag vet redan om hur jag ser ut. Nej för guds skull, jag är inte tjejen med dom här fina dragen i ansiktet och lena hyn? DAH - vad hade ni förväntat er? BARBIE?!
Men jag vet, och detta har jag sagt förut, att jag är nöjd med mig själv ändå. Det är såhär jag ser ut och ja, jag kan göra något åt det, tex lägga mig under kniven och operera och sånt fjant, men jag väljer att låta bli för det är såhär världen vill att jag ska se ut och är man inte fin på utsidan har man ju alltid en insida och det är där det riktigt fina sitter.

PUNKT.
Kommentarer
Anonym

Hur fan kan man tycka du e ful :S

luktar avundsjuka ;)

2010-12-22 @ 07:29:40
Sofie

Herregud,

det är bara massa fjoll.

Du är jättefin! :)

2010-12-22 @ 21:53:00
URL: http://sofienygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!