2010-12-21 ? 22:16:42

Bad update, slå mig inte.

HEJ HEJ, HEMSKT MYCKET HEJ.
Har varit lite kass uppdatering idag och igår för då spenderade jag hela dagen hos min lilla gullesnutta Fanny Boberg, spenderade även natten där och hade det jättemysigt! Man känner sig verkligen som hemma där.
Saknar redan deras lilla hund Whilma.
Min nya bästa kompis för er som inte visste det... Haha, nej men. Den hunden alltså!!
Känns som en bästa kompis verkligen, fast hon är fortfarande är valp så det händer ju att hon gnager lite på en då och då. Jag skulle kalla det kärleksnyp om inte annat!


Men nog om fannys hund, haha.. Idag har jag varit ute och härjat lite var stans. Det blir dock hemligt för bloggen. Är väldigt öppen och ärlig här men lite privatliv har väl alla..
Blir även att fira nyår hos fannysnuttan min uppe hos hennes pappa. Känns skönt med lite omväxling. Förra året satt jag inne på mitt rum under nyår och var skitsur. Det var ju väldigt roligt.. Fast nej.

Hoppas ni känner er uppdaterade nog för jag är tom på ord nu. Haha, hörs senare.
Puss hai.


Detta skulle även föreställa min "facelook" idag.
Tog bilden i förregår men jag såg precis likadan ut idag som då. Haha muppigt..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!