2010-12-19 ? 21:25:55

APA.

Har fått kramp i arslet av datastolen, känner mig döful och riktigt jävla fläskig.
Ofta man går upp SJU KILO på ett halvår? Fan vad fet jag är. Eller har blivit. Måste göra något åt det här. Ser ju fan bälgen när jag kollar mig i spegeln. Riktigt jävla illa alltså. Fyfan för fläsk!

Sen är jag röksugen som en apa också. Jo visst, det går väldigt bra för mig att försöka sluta men det är drygt av bara helvete. Får ju ångest av att det ligger ett jävla paket i jackfickan men jag inte kan röra't nu när man sitter hemma. Farsgrisen skulle ju strypa mig och gud vet vad ifall han skulle se mig ute på trappen och puffa. Haha.. vilken syn. Livet är hårt så att säga.
Nu vill jag fasen inte sitta här och känna mig ful längre. Nu går jag och tittar film eller vad som helst.
HEIDO.

Kommentarer
inga

hoppas på allvar att du driver om detdär med bälgen? :O



du är jättejättefin sannis!!!!!

2010-12-20 @ 21:09:05
svar till ingaplingaa

haha nej! jag har blivit tjockis :D

du är också superduper fin ingrid!!

2010-12-23 @ 14:01:14
URL: http://typpalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!