2010-12-11 ? 14:23:10

All I want for christmas, is you.

Hej bloggis!
Ledsen för att jag inte uppdaterade nånting igår men jag var i full färd med att inhandla julklappar och dona med alltmöjligt hela eftermiddagen igår. Har handlat åt alla mina nära och kära förutom lillasyster och lillebror. Pengarna räckte tyvärr inte. Haha blev rätt dyra julklappar i slutändan. Men det ordnar jag lite senare!

Känner mig helt borta allvarligt. Vaknade vid tio tiden.. Klev upp klockan två?!
Idag ska jag inte gör nånting mer än att ta hand om mig själv och ha det mysigt. Försöka glömma mina problem och bara vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!