2010-12-30 ? 00:07:37

32 frågor om året tvåtusentio.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jo en hel massa.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade inga, men nu har jag!
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej inte vad jag vet om.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nära som ögat, ja.
5. Vilka länder besökte du?
Inga alls.
6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
Riktig kärlek.
7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
....
8. Vad var din största framgång 2010?
Jag vågar stå på mig, känner mig mer självsäker.
9. Största misstaget?
Only god knows.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Mest sjuk. Brukar oftast inte skada mig.
11. Bästa köpet?
Min lila jacka, haha.
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Alkohol och ciggaretter. Bra jobbat.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Någon.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Finns många..
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Levt livet. Tagit dagen som den kom.
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Druckit.
18. Hur tillbringar du julen?
Hemma med min familj.
19. Blev du kär i år?
Nästan. Hör av mig nästa gång jag blir kär igen. För det hände bara en gång, för två år sedan.
20. Favoritprogram på TV?
SOUTH PARK.
21. Bästa boken du läste i år?
Alla twilight böckerna.
22. Största musikaliska upptäckten?
Dub Step.
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Glömt.. ?
25. Något du önskade dig men inte fick?
?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Det gamla vanliga.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Jo..
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Pösig, bekvän, färgglad!
29. Vad fick dig att må bra?
En del personer, som även fick mig att må otroligt dåligt vissa gånger.
30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Haha vet inte..
31. Vem saknade du?
Någon jag saknat i två års tid.
32. De bästa nya människorna du träffade?
Alla dom härliga faluborna!

Kommentarer
Anonym

vem har du saknat i två års tid?

2010-12-30 @ 12:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!