2010-12-17 ? 23:22:28

THREE THINGS ABOUT ME, MYSELF AND I

Jag hatar människor som efterapar andra.
Har väldigt bra exempel på det btw. Skapa dig en egen stil istället för att sno den av andra, din fule fan!!!

Jag har ett sjuhelsikes humör.
Blir jag sur då är jag verkligen sur också. Får ofta minnesluckor när jag väl får mina utbrott så om andra sett på får dom lov att påminna mig efteråt.

Jag är väldigt känslosam.
Många drar sig säkert en riktig funderare när jag säger detta men jag är otroligt känslosam. Helt ärligt folket! Jag kan ligga och tänka på typ barnen i Afrika och börja störtböla för jag tycker att vi är så själviska och godtrogna här i Sverige. Eller om jag ligger och tänker på härliga stunder som vart, även om det inte ens är något sorgligt jag tänker på så blir jag ibland skitledsen för jag saknar det så hemskt. Så ligger jag där sen, liplisa med tummen i mun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild


Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!